۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

از سر دلتنگی های نوروزی

امروز 28اسفند 88. از هر نظر که به سال 88 نگاه می کنم ، میبینم که سال 88از هیچ نظر برام سا ل خوبی نبود . کمتر از سی و یکی دو ساعت به تحویل سال بیشتر نمونده و من می خواستم دیگه پستی برای امسال ننویسم (می خواستم پست قبلیم اخرین پست امسال باشه ) اما نتونستم نیام و یک بار دیگه ننویسم .

امروز 28اسفند 88. کمتر از سی و یک یا دو ساعت به تحویل سال بیشتر نمونده . میر میهن سال 89رو سال استقامت لقب داده. سال نو در حالی برای ما در خانه ی پدری اغاز میشه که هنوز خیلی از هموطن هامون توی زندان اند . بعلاوه ی اینکه تقریبا 500روزه که حسین درخشان توی زندانه و هنوزهم تکلیفش مشخص نیست .

چند روز پیش خبر ازاد شدن تورجان رو از زندان شنیدم وخُب خیلی خوشحال شدم ولی متاسفانه نتونستم براش پیام بفرستم .

فکر میکنم حاشیه رفتن دیگه بسه . دیشب فیلم مستندی از شیوا نظر اهاری دیدم که با اینکه تنها اسم و رسم شیوا رو شنیده بودم و از نزدیک نمی شناختمش ولی باعث شد که نسبت بهش حس دلتنگی کنم . زمانی که سازنده ی این فیلم از شیوا درباره ی برنامه های ایندش پرسید ، شیوا گفت که برای ایندش برنامه ای نداره و گفت که گاهی به این موضوع هم فکر میکنه که پس زندگی خودش چی ؟ نگاه پر درد شیوا و پاسخش به این پرسش هر لحظه در خاطر منه.

نمیدونم چرا یه حس از جنس وابستگی نسبت به کسی دارم که تا الان فقط اسمشو تو اخبارای نیمروزی شنیده بودم .ولی این حس و این فکر که اون لحظه ی سال تحویل پشت میله هاست و من توی خونه ی خودم ، داره منو ازار میده ، گرچه هردو میدونیم که تو هر سمت این میله ها باشیم بازم ازاد نیستیم .

شیوا جانم ! ایمان دارم به روزی خواهد امد. روزی که در ان سردی میله های زندان جای خود را به هوای ازادی خواهد داد.

بامدادان که کبوترها برلب پنجره باز سحر غلغله می اغازد

جان گل رنگ مرا بر سر دست بگیر

به تماشا گه پرواز ببر

اه بشتاب که همپروازان نگران غم همپروازند .

شیوای نازنینم ، سال نو مبارک .

۷ نظر:

reza گفت...

سلام عید برشما دوست وبلاگ نویس مبارک سال خوبی داشته باشید. برایتان بهترین روزها را آرزو می کنم.

به امید آزادی همه زندانی در این ایام زیبا

فرهاد گفت...

درود دوست من با قلبی اندوه ناک آرزوم می کنم در سال جدید تمامی آزادی خواهان همچنان شیوای عزیز که یک مبارز واقیست آزاد شوند

ali گفت...

سلام . در گذاشت همسر آيت الله منتظري . فرزند آیت الله منتظری در حال حاضر پیکر ایشان دراختیار حکومت است،

سعید گفت...

بنا به درخواست شما وبلاگ شما لینک شد
bayaniye.blogspot.com

ناشناس گفت...

سپاس...

ناشناس گفت...

یا اله
سلام علیکم همشیره
از وب لاگ makkarem.blogfa مصدع اوقات میشوم.
حقیر یک کامنتی از جنابعالی در وب "پرنده روی سیم" دیدم که از خوف و خشیت بر خودم لرزیدم.
به سبیل نهی از منکر معروض میدارم که:
من بعد قدری در بکار بردن کلمات دقت مبذول دارید تا العیاذ بااله وساوس نفسانی جوانان را فعال ننماید.
در خاتمه بخشی از کامنت شما را عین به عین نقل میکنم:
"
لینک میکنی ؟
نمی کنی ؟
میکنی ؟
نمیکنی؟
هرکاری دلت میخواد بکن !!!!!!!!!!!!!!!
بی کامنت نمونی صلوات .... .
"
حاج بکتاش
مسئول دفتر حضرت نوری همگانی دامت توفیقاته

نازلی شیخ پور (پژواک سبز ) گفت...

با سلام و عرض ادب خدمت جناب حاج بکتاش - مسئول دفتر حضرت نوری همدانی دامت توفیقات
اینجانب باید خدمت شما عرض کنم که با توجه به این که این وبلاگ یک وبلاگ طنز بوده ، قصد اینجانب تنها بیان تمایلم به لینک شدن در این وب با استفاده از اندکی طنز در کلام بوده وهیچگونه قصد دیگری نداشتم .
اینجانب از تذکر شما بسیار سپاسگذارم و ان را به دیده ی منت میپذیرم و از شما و همه ی دوستان مراجعه کننده برای بی دقتی خود در کاربرد الفاظ پوزش میخواهم .
با تشکر -خواهر کوچک شما
پژواک سبز