۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

چرا برای خودتان رنگ دیگری انتخاب نمیکنید ؟

از روزی که پای صندوقهای رای رفتیم فریاد زدیم که تمام دغدغه ی ما برای حضور در این عرصه و حمایت از میر میهن تنها حفظ جمهوریت واسلامیت این اب وخاک است . بعد از کودتا بارها گفتیم و این بار نیز میگوییم که چیزی که بیش از هر چیزی ان را در خطر میبینیم نظامی است که امروز نام( اسلامی) را یدک میکشد . هزار دلیل و ایه از کتاب خدا و احادیث پیامبر و ائمه اطهار(ع) اوردیم که این راه و رسم کشور داری اسلامی نیست . بارها جمله ی امام راحلمان را که از حقانیت حکومتهای مردم محور سخن میگفت را یاد اور شدیم و باز یاد اور شدیم که حضرت امام میزان را رای ملت میدانست ان را نشانه ی اصلی یک حکومت اسلامی میدانست . هزار بار فریاد زدیم که امام خمینی هم خطر افراد متحجر را از امریکا بیشتر میدانست و خود انان را اصلی ترین خطر برای اسلام معرفی میکرد . مگر بارها نگفتیم که باز گشت به راه امام هدف ماست ؟
حال چرا باید به خاطر سوء استفاده ی برخی از فرست طلبان که با نسبت دادن خودشان به جنبش سبز تنها قصد دارند از اب گل الود ماهی بگیرند و ازاین جنبش مردمی به نفع خود استفاده کنند ما به براندازی و انقلاب مخملی و هزار کار نکرده متهم شویم ؟
از روزی که پرچم کشورمان را اقتدار گرایان به نام نماد خود از ما ربودند تنها همین رنگ سبز برایمان باقی مانده که تا پای جان از ان دفاع می کنیم .
حال اگر نمی توانید خودتان با ابتدایی ترین اصول سبز ها همراه کنید چرا به دنبال رنگ دیگری برای خودتان نمی گردید؟
ما نیز بارها گفتیم این بار نیز میگوییم :
الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع ظلم (یک حکومت با کفر باقی میماند اما با ظلم باقی نمی ماند )

هیچ نظری موجود نیست: