۱۳۸۸ مهر ۱۵, چهارشنبه

کاسه ی داغ تر از اش !

چند روز قبل از پخش اولین نمایش موسوم به ((دادگاه متهمان حوادث پس از انتخابات )) محمد جواد لاریجانی در گفتگویی با یکی از ((روزی نامه)) های حامی کودتا (وطن امروز) با سراحت (والبته بی رودر بایسی با معترضانی که هنوز در خیابانها بودند!) اعلام کرد:اصلاحات ارام و مفتضحانه مرد .
حال انکه تداوم حضور معترضان به نتیجه ی انتخابات در خیابان ها ی شهر و کاهش چشمگیر راههای ارتباط مردمی و تداوم فضای شبه نظامی در اکثر شهرهاو خصوصا قطع بودن sms ها حاکی از ادامه ی حمایت مردم از رئیس جمهور حقیقی ایران و کودتای اقتدار گرایان بود .
نکته ی عجیب این امر اینجاست که در هفته های اخیر حضور بیش از معمول محمد جواد لاریجانی در اکثر روزنامه های حامی (ا.ن) و سخنان بیش از حد افراطی او در خصوص کودتای موسوی و دیگر اصلاح طلبان و تلاش انها برای انقلا ب مخملی حتی باعث اعتراض تعدادی از اصولگرایان ودانشگاهیان و دیگر اقشار تعیین کننده در نظام شده بود .
اما لاریجانی پای خود را از این حد هم فراتر گذاشت و امروز اغلب مردم با یک تیتر عجیب در یکی از هفته نامه ها ی سیاسی -اجتماعی روبرو شدند :
حوادث اخیر جدال بر سر سکولاریسم بود .
حال باید گفت :اقای لاریجانی مگر فریاد الله اکبر و نصر ومن الله مرم را نمی شنیدید مگر فریاد های مکرر اصلاح طلبان که جمهوریت و اسلامیت نظام را در خطر می دیدند نشنیدید مگر اعتراض روحانیون و مراجع تراز اول را ندیدید که حال دارید از (سکولاریسم) دم میزنید . (بد نیست کمی هم تقوای خدا را پیشه کنید!؟)
اگر چه برادر شما در سمت ریاست قوه ی قضاییه به سخنان خود در مراسم معارفه ی شان پایبند نبودند
اگر چه برادر دیگر شما در سمت ریاست مجلس شورای اسلامی تنها نگاهی کوتاه و گذارا به مسائل و حوادث پس از انتخابات داشتند وبه خوبی از حق مردم دفاع نکردند که همانا وظیفه ی اصلیشان بود (اگر چه زمانی هم که به رفتار های خشن وغیر معقول نظامیان اعتراض کردند از سوی فاطمه رجبی ها به جیره خوار بودن و ... متهم شدند. )
اما فکر نمی کنید این سخنان به شما مربوط نباشد و در حیطه ی کاری دیگر برادرانتان است؟
میتوانم معیار شما را برای سنجش حقیقت بدانم یا اینکه شما از معیار خاصی استفاده نمی کنید ؟

۱ نظر:

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی گفت...

سلام
انشاء الله که خوب باشید
خدا شما را حفظ و از بلیات دور نگه دارد
خواهرم
این اتفاق بسیار خوبی است زیرا ما هرچه سعی میکردیم برای شما نظر بگذاریم نمی شد
خیلی ممنون و متشکر
محمد مهدی رضوی