۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

محمد رضا جلایی پور ازاد شد.

فکر میکنم تیتر خبر برای توضیح همه چیز کافی باشد .
محمد رضا جلایی پور بعد از گذشت 90روز اسارت ازاد شد.
از دیدگاه من جلایی پور نه فقط یک فرد پویشگرا وحامی میر میهن بلکه نماد پایداری نسل من است . نسلی که در جریان یک انتخاب (به عنوان یک حق الهی)زاده میشود (چه انکه میتواند رای بدهد چه انکه نمی تواند ). نسلی که اگر چه از اغاز خود را گم شده وغریبه با زمان و مکان میبیند اما در جهت یافتن خود برمیاید . هر چند باتوم میخورد و به زندان میفتد . نسلی که اگر چه هست اما دیده نمیشود.
نسلی که به دنبال یک روزنه میگردد تاشاید بتواند فریاد های فروخورده ی خود را اواز کند !
جلایی پور میداند تنها نشانه ی نفس های اخر یک نسل است که برای زنده ماندن تنها به به جرعه ای ازادی نیاز دارد .
ازادی او از زندان تنها نفس راحتی برای من که این روز ها باگسترش بازداشتهای سران اصلاح طلب روز به روز نگران تر از قبل میشویم نیست . بلکه نشان از میلادی دوباره است .میلادی که در ان بار دیگر من تو ما وهمه تشنگان روز های گمشده در کشاکش تاریخ
زاده میشود .
اگر چه تاکنون ندیدمت اما برادر فکری ام ازادی ات مبارک!

هیچ نظری موجود نیست: