۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

عاشورا،شهر خون

واقعه ی عاشورا دو روی یک سکه بود .یک روی سیاه و یک روی سفید . روی سیاه این واقعه در حقیقت همان سیاهی ظلمت یزدیان بود که از تاریکی جهل انان سرچشمه می گرفت وامروز از ان تنها به عنوان وسیلیه ای برای به گریه انداختن مردم استفاده می شود حال انکه از این دست وقایع در طول تاریخ کم نبوده و نیست .
اما حقیقت عاشورا چیزی جز روی سفید و زیبای ان نیست ، رویی که سبب جاودانه شدن واقعه ی عاشورا شده است و ان را به واقعه ای بیبدیل در تاریخ بدل ساخته است ، وان چیزی جز ایستادگی ،ایثار و پایداری در هدف و ایمانشان نبود . ایمانی که سبب میشود اهل بیت (ع) و یاران امام حتی از مرگ در راه ازادی از قید ظلم و جور حاکمان زمان نیز نهراسند . واین یعنی همان حقیقت اسلام .
اما سخن اخر من باکسانی است که می پندارند بری از هر گناه و نقص و مجاز به هر عملی هستند :
در این سالهایی که گذشت هر عمل سفاکانه ای که خواستید کردید وما هیچ نگفتیم . تمام مطالباتمان یک رای بود که ان را از ما دزدیدید .
تا خواستیم رایمان راپس بگیریم ما را فتنه گر خواندید . مگر سرنوشت فرعونیان را نخواندید که حال از ستم به مردم نمی هراسید ؟
با کدام منطق خود را قران ناطق میخوانید که حتی از خشم خداهم نمی ترسید و انزجار و نفرت مردم را هم بر می انگیزید ؟ حال کارتان به جایی رسیده که در ماه حرام اتش به روی مردم میگشایید وما را حرمت شکن عاشورای حسین میخوانید؟

پینوشت : از همه ی دوستالنی که من را لینک کردند بسیار سپاسگذارم ، تا اول بهمن که دوباره بر گردم فعلا خدا حافظ .

۹ نظر:

سعید(سبزه و داس) گفت...

درود
با مطلب زیر آپم+عکس(نظر بدید لطفاً)

فرق من و تو
مرگ بر موسوی میگویی در حالیکه دوربین ها رو به تو است (برای پخش مستقیم از کانال سراسری) . من مرگ بر دیکتاتور میگویم در حالیکه اسلحه ها و باتوم ها رو به من است . تو را با اتوبوس می آورند و برای من خیابان ها را میبندند . تو را مردم مینامند و من را....

reza گفت...

سلام. به نظرتان آگر کسي براي از دست دادن فرزندش پاکوبي کند و جشن بگيرد

آدم سالمي مي باشد

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی گفت...

سلام
ممنون از پیامتان
واقعا عاشورا امتحان سختی بود برای اقتدارگرایان
موفق و سربلند باشید

فرید صلواتی گفت...

با سلام به دوست خوبم .ممنون از ابراز لطفی که به من داشتید

عقیل گفت...

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون
من هم با افتخار لینکتون کردم

reza گفت...

سلام دوست عزيز خسته نباشيد.
اگر تا یازده اسفند/ دادگاه جنتی تشکیل شود/ از خودم در برابر اتهامات دفاع می کنم. مصطفی تاجزاده

محمد دادکان /گل جنبش را دقیقه 90 وارد دروازه صداوسیما کرد!

کنسول سفارت ایران در نروژ به اعتراض سر کوب وکشتار مردم ایران از مقام خود استعفاء داد.

سعید(سبزه و داس) گفت...

درود بر شما
با شعر زیبایی از احمد شاملو در حال و هوای این روزها آپم


«ــ وارتان! سخن بگو!
مرغ ِ سکوت، جوجه‌ی مرگی فجیع را
در شیان به بیضه نشسته‌ست!»

وارتان سخن نگفت;
چو خورشید
از تیره‌گی برآمد و در خون نشست و رفت...

reza گفت...

مسعود علی‌محمدی آخرین قربانی دستگاه امنیتی ولایت فقیه

reza گفت...

سلام من دوباره فیلتر شدم آلان با رضا ۴۸۴۸ هستم

۴۶۴۶ و ۴۷۴۷ هر دو فیلتر شدن