۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

راهی تا ابد پایدار

تقریبا 21بود. بعد از دستگیری اقای بهشتی و الویری (از اعضای کمیته ی صیانت از ارا) وبا افزایش موج دستگیری های فعالان سیاسی وتشدید احتمال دستگیری سران اصلاحات (موسوی کروبی و خاتمی) از دکتر مصطفی معین سوالاتی کردم(در سایت ایشان) که شاید این سوالات محدود به یک برهه ی خاص و پر تنش بود ، اما جواب ایشان بسیار زیبا و البته مهم برای همه ی زمانها بود .
سوالات من از ایشان این بود :
-ایا دستگیری این افراد به منزله ی افزایش فشار بر نخبگان سیاسی اصلاح طلب نیست ؟
-ایا احتمال دستگیری اقایان ، کروبی موسوی و خاتمی نیست ؟
-ایا احتمال حذف فیزیکی نیز هست ؟
- در این صورت تکلیف این جنبش مردمی چیست ؟
-ایا این به منزله ی سرکوب این جنبش مردمی نیست ؟
پاسخ دکتر معین :
پاسخ همه ی سوالهای شما میتواند مثبت باشد و در این صورت روز از نو روزی از نو ! مبارزه ی سیاسی همواره دارای فراز و نشیب های بسیار بوده و هست ولی دست خدا بالای همه ی دستهاست.

با نزدیک شدن به 16اذر و روز دانشجو وبا توجه به سرکوب های وحشیانه در13ابان لازم دونستم که این مطلب کوتاه رو منتشر کنم .پاسخ دکتر معین تنها پاسخ به یک سوال وبرای یک زمان خواص نبود ایشان پاسخی مناساب برای همه ی زمانها و شرایط را به من دادند .
از همه ی دوستان بزرگوار برای پیامهایشان تشکر میکنم در هفته های اینده به سوالاتشان پاسخ خواهم داد .

هیچ نظری موجود نیست: