۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

نان را از مردم دزدیدند

شاید یکسال یا یک سال و نیم پیش بود که یکی از دوستان خانوادگیمون به من گفت :خدا کنه زودتر یارانه هارو بردارن و قیمتها ازاد بشه .از شنیدن این حرف از اون ادم خیلی شوکه شدم ،وقتی دلیل خواستم گفت : خیلیها هستند که هنوز فکر میکنند این دولت ،دولت امام زمانه و برای مردمه فقیره و به داد مردم میرسه خیلی هاهنوز باور نکردن که این دولت کودتا قاتل کشور و ملته ، ولی وقتی نتونن حتی غذای روزانشونو تهیه کنن اون موقع دیگه چه بخوان و چه نخوان حقیقت رو میفهمند .
امروز من از نه تنها از هدفمند شدن یارانه ها ناراحت نیستم ،خیلی هم خوشحالم . نه بخاطر شعارهای عوامگرایانه ی احمدی نژاد بخاطر اینکه اطمینان دارم دولت سیاهی که با تجاوز و زندان کردن و جنایت حکومتشو تثبیت کرد ، در اخر کار هم مخالفاشو سرکوب کرد امروز با بریدن و دزدیدن نان از سر سفره ی مردم تیر خلاص رو به سمت خودش شلیک کرد .

پینوشت :
ازاینکه چند وقتی هست که کم کار و کم پیداشدم خیلی معذرت میخواهم ، دارم واسه کنکور 90درس میخونم .
به همه ی دوستانتانپیشنهاد کنید که تا مدتی از پرداخت قبوض جلوگیری کنند .

هیچ نظری موجود نیست: